Ο Δήμος μας πρόκειται να προμηθευτεί πλαστικούς τροχήλατους κάδους 120lt για τις ανάγκες τις Υπηρεσίας Καθαριότητας & Ανακύκλωσης. Η ανάθεση θα πραγματοποιηθεί με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης από το Δήμαρχο, με κριτήριο ανάθεσης την συμφερότερη προσφορά μόνο βάσει τιμής, σύμφωνα με το ν. 4412/16 και θα βαρύνει τον ΚΑ 20.7135.001 του προϋπολογισμού του Δήμου.
Παρακαλείστε να μας υποβάλλετε προσφορά μέχρι την 19/10/2017. Το κόστος μεταφοράς θα βαρύνει τον ανάδοχο. Η προσφορά εκτός από τα οικονομικά στοιχεία θα περιλαμβάνει και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά από αυτά που αναφέρονται αναλυτικά στο άρθρο 73 του ν. 4412/16.
Για την άσκηση ένστασης κατά της πρόσκλησης, η ένσταση υποβάλλεται μέχρι πέντε (5) ημέρες πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών. Η ένσταση υποβάλλεται ενώπιον της αναθέτουσας αρχής, η οποία αποφασίζει, σύμφωνα με τα οριζόμενα και στο άρθρο 221, εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών, μετά την άπρακτη πάροδο της οποίας τεκμαίρεται η απόρριψη της ένστασης. Για το παραδεκτό της άσκησης ένστασης, απαιτείται, με την κατάθεση της ένστασης, η καταβολή παραβόλου υπέρ του Δημοσίου ποσού ίσου με το ένα τοις εκατό (1%) επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης. Το παράβολο αυτό αποτελεί δημόσιο έσοδο. Το παράβολο επιστρέφεται με πράξη της αναθέτουσας αρχής, αν η ένσταση γίνει δεκτή από το αποφασίζον διοικητικό όργανο. (άρθρο 127 παρ. 1 και 2 του Ν.4412/2016).
Η Προϊσταμένη Καθαριότητας & Ανακύκλωσης
Όλγα Μπόκαρη